  • Data: 2006-02-18 15:25:42
    Temat: Re: Moher na pasach
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2006-02-18 15:51, Użytkownik bbg napisał:

    > Na tym kto trzyma rece na kierownicy spoczywa obowiazek zachowania bezpieczenstwa.
    > Od oceny w danej sytuacji co jest bezpieczne jest mozg kierowcy, a nie
    > ustawa.

    Jak stanę na torach i będę czekał na intercity to debilem będzie
    maszynista, który nie przewidzi kretyna albo desperata na torach? Weź
    zacznij myśleć co wypisujesz bo bredzisz. A przepisy są jakie są i nie
    wzieły się z powietrza. Powstały w oparciu o realia jakie występują na
    drodze i każdy "debil" wie, że może spotkać innego "debila" ale z tego
    powodu nie muszę zwalniać przy każdym pieszym jakiego zobaczę, bo
    przecież może mi wskoczyć pod koła i bez przejścia. I co wtedy?
    Wtargnięcie takie samo. Też wtedy nazwiesz kierowcę kretynem?

    A teraz PLONK (za epitety).

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor