  • Data: 2007-11-06 22:08:21
    Temat: Re: Moge "sprzedac" mieszkanie dwa razy ?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Określa listę kontrahentów "do dalszych rozważań".
    > Nic dziwnego - przy przedsiębiorczości często też się stosuje
    > postępowanie dwuetapowe.
    > Najpierw zbiera się i weryfikuje wstępnie chętnych, a dopiero
    > później dokonuje "ostatecznego wyboru".
    > Co daje sprzedającemu? Wybór!
    > Wybór tych, których może sobie "sprawdzić"!
    > Przy sekwencyjnej obsłudze może odrzucić jakiegoś chętnego, a później
    > dojść do wniosku, że następni byli jeszcze gorsi ;)

    Ale to jest to samo co zapisanie sobie listy nazwisk w kajeciku, i
    wykreślanie aż zostanie tylko jeden.

    A on mówi o umowie. Przy okazji umowy (jak nazwa wskazuje) 2 strony umawiają
    się na coś. Czyli zobowiązują się do czegoś. A to co proponuje Fantom, to
    mimo że nazywa umową, bardziej pasuje nie wiem ... do listu intencyjnego?

    p. m.