    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Moderztorzy i administratorzy forum
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: 10 May 2011 14:28:10 GMT

    begin

    > DOSKONALE ciebie rozumiem (nie musisz pisac polowy tego a i tak
    > doskonale wiem o co chodzi) i moge powiedziec ze masz po prostu
    > absolutna slusznosc. Na takich forach czy czatach tworza sie male
    > modelowe przypadki sytuacji gdy jakas Mamcia Kurdupińska czy Malec
    > Ćwokorkowski ma wladze i rzadzi wg 'swego' uznania - innymi slowy sa to
    > zady ograniczonych mozgownic - totalitaryzm malej mozgownicy;

    Gdyby tak rzeczywiście było, to nikt by na te fora nie pisał. Skoro
    jednak pisze, to jednak panujące tam zasady są akceptowalne dla
    przytłaczającej większości.

    > NIe mam
    > pojecia jak sie zapatruje na to prawo

    No właśnie.

    > (jakies porzadne i przyzwoite)

    LOL!

    > ale
    > chocby z tej switej zasady ze 'prawa czlowieka sa niezbywalne' mz wynika
    > ze to co niektorzy (czesto ci wlasnie ograniczeni ktorzy probuja
    > rzadzic tymi madrzejszymi) probuja nam tu wciskac ze skoro to 'ich'
    > forum to moga z toba robic co im sie zywnie podoba - pewne zasady
    > sprawiedliwosci, rownosci itp sa niezbywalne jako prawa czlowieka
    > wlasnie i mz takie cwokarzady powinny byc ograniczane - ich kawalek
    > softu czy cos ale korzystajacy z tego ludzie nie sa juz ich wlasnoscia
    > (nie jest to specjalnie wyrafinowana mysl ale taki krotki poglad)

    LOL!!!

    Słyszałeś o takim prawie człowieka jak prawo do pisania czegokolwiek wg.
    własnego uznania na czyjeś prywatne forum dyskusyjne? Jak wyślesz artykuł
    do gazety to też go wydrukują lub nie wg. własnego uznania. To też
    cenzura? Masz prawo założyć własne forum i pisać tam co Ci się żywnie
    podoba (byle zgodnie z prawem) lub znaleźć takie, gdzie nikomu Twoje
    zachowanie i wypowiedzi nie będą przeszkadzały. Twoja wolność słowa nie
    jest w żaden sposób ograniczona.