  • Data: 2011-05-10 14:22:11
    Temat: Re: Moderztorzy i administratorzy forum
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    slawek7 <s...@w...pl> napisał(a):

    > Witam.
    > Mam do Was takie pytanie.
    > Jest sobie forum na stronie x.
    > Forum podzielone jest na dzia=B3y. W ka=BFdym dziale Aministrator jakby z
    > przypadku "mianowa=B3" Moderator=F3w, kt=F3rzy uprawiaja tzw. wolna
    > amerykank=EA. Oczywi=B6cie jest cos takiego jak regulamin, lecz ten
    > regulamin jest tak napisany (og=F3lnie), =BFe prawie ka=BFde s=B3owo napisa=
    > ne
    > mo=BFna traktowa=E6 jak z=B3amanie kt=F3regos z punkt=F3w regulaminu.
    > Stwierdzenie =BFe operacje moderator=F3w stanowia cenzur=EA i ograniczaj=B1
> [...]

    DOSKONALE ciebie rozumiem (nie musisz pisac polowy tego a i tak
    doskonale wiem o co chodzi) i moge powiedziec ze masz po prostu
    absolutna slusznosc. Na takich forach czy czatach tworza sie male
    modelowe przypadki sytuacji gdy jakas Mamcia Kurdupińska czy Malec
    Ćwokorkowski ma wladze i rzadzi wg 'swego' uznania - innymi slowy
    sa to zady ograniczonych mozgownic - totalitaryzm malej mozgownicy;
    NIe mam pojecia jak sie zapatruje na to prawo (jakies porzadne
    i przyzwoite) ale chocby z tej switej zasady ze 'prawa czlowieka sa
    niezbywalne' mz wynika ze to co niektorzy (czesto ci wlasnie
    ograniczeni ktorzy probuja rzadzic tymi madrzejszymi) probuja nam
    tu wciskac ze skoro to 'ich' forum to moga z toba robic co im sie zywnie
    podoba - pewne zasady sprawiedliwosci, rownosci itp sa niezbywalne
    jako prawa czlowieka wlasnie i mz takie cwokarzady powinny byc
    ograniczane - ich kawalek softu czy cos ale korzystajacy z tego
    ludzie nie sa juz ich wlasnoscia (nie jest to specjalnie wyrafinowana
    mysl ale taki krotki poglad)