    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Modernizacja AZART
    Date: Fri, 2 Sep 2011 15:15:16 +0200

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości grup
    .
    > Rozumiem pytanie, zawarte w ostatniej części cytatu.
    > Do czego mają służyć poprzednio przytoczone tezy oraz cytat z wyroku,
    > skoro dotyczą one ZUPEŁNIE INNEJ sprawy?

    Chodzi mi o to, że zarządca musi sprzęt utrzymywać w należytym stanie
    (konserwować) oraz odpowiednio modernizować sprzęt, aby dalej można było
    użytkować sprzętu.

    > Naprawdę nie widzisz różnicy między zakazem ZABRANIANIA postawienia
    > SOBIE anteny w celu odbioru czegoś tam a PRZYMUSEM zrobienia
    > takiej anteny lokatorowi "bo on tak chce", tudzież (w wyroku)
    > różnicy między "prawem nabytym" a żądaniem postawienia anteny
    > o *nowej* funkcjonalności?

    Zgodnie z pdf od 1980 roku budynki mające 12 lub więcej mieszkań musi mieć
    azart.

    > Co owe argumenty mają do Twojego pytania, oprócz tego, że
    > przytoczone zarządcy spowodują podobną do mojej rekację i wysłanie
    > do /dev/nul ? ;)

    Taaa. A jak nie dostosuje nawet do polskiej oferty kanałowej to za 2 lata
    dostanie taki ochrzan, bo nikt nie będzie mógł oglądać tv.
    Dostosować musi, ale pytanie czy przepisy także regulują do kanałów zza granicy.