eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMobbing w pracy, rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji › Re: Mobbing w pracy, rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji
  • Data: 2008-11-15 14:59:22
    Temat: Re: Mobbing w pracy, rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji
    Od: "frendi" <f...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:6c6ee341-c34c-4367-9049-242cfdc89201@u18g2000pr
    o.googlegroups.com...
    Witam, w mojej pracy padłem ofiarą "ukrytego" mobbingu oraz
    rozpowszechniania
    nieprawdziwych informacji. Polegało to na:
    Chcę rewanżu i sprawiedliwości. Czy mogę podać szefa do sądu? Wydaje
    Do sądu możesz iść. Ośmieszysz się i stracisz dużo forsy na prawników
    Wywal szefa na zbity pysk, albo się zwolnij
    Z tego co napisałeś, szef powinien ciebie wywalić na zbity pysk.
    Nie nadajesz się. Wyżej srasz niż dupę masz. Co na to twój psychiatra ?