  • Data: 2005-05-07 22:36:23
    Temat: Re: Minimalna wartosc platnosci karta.
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Markus Sprungk <z...@c...cy> niebacznie popelnil
    news:bw5k8r0et8j8$.1xw7k37tbdj4h.dlg@40tude.net:

    > Zawsze podziwiałem ludzi, którzy potrafią ciągnąć taki jałowy
    > wątek o czterolinijkowej lub pięciolinijkowej sygnaturce

    Ten podwątek rozrasta sie głównie dzięki Tobie,
    jak ktoś Ci zwraca, grzecznie przecież, uwagę to przeproś,
    obiecaj poprawę a nie drocz się durnymi wyliczeniami bajtów.

    A jak uważasz (być może arbitralne) zasady obowiązujące w hierarchii
    news .pl za durne - wolna droga: alt.*

    > Zazdroszczę Ci braku poważniejszych problemów ;)

    To Ty masz problem

    > A o co, bo już sie kompletnie zgubiłem....

    "O zasady Franc, o zasady..."

    --
    pozdro
    poreba