  • Data: 2024-05-20 11:52:45
    Temat: Re: Mini Netykieta polskich grup i list dyskusyjnych
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.05.2024 o 05:40, Wiesiaczek pisze:

    > Błądzisz!
    > Jeśli Ci nie odpiszą to będziesz sądził, że się z Tobą zgadzają a Ty
    > będziesz zamulał grupę pisząc do tego, który Ci ie odpowiada.

    Chyba Ty!

    Czemu miałbym cokolwiek sądzić jak niczego nie napisali. Napiszą to
    pewnie przeczytam.

    > Informacja o wrzuceniu do KF-a ma Cię zniechęcić do odpisywania i
    > informuje, że adresat tych wiadomości nie przeczyta.

    Jaki adresat?! To grupy dyskusyjne są. Adresatem wiadomości jest grupa
    tematyczna. Ludzie przychodzą i dzielą się swoją wiedzą i
    przemyśleniami. Osobniki, które nie dzielą się są zbyteczne.

    > Dlatego wysoce nagannym jest odpisywanie komuś, kto Cię odfiltrował.

    Jak wyżej. To nie jest kółko wzajemnej adoracji. Filtrowanie jest
    pozbawianiem się możliwości wypowiadania, co jest istotą grup dyskusyjnych.

    > Niestety, nieznajomość netykiety powoduje, że ludzie, których
    > plonkowałem w dalszym ciągu odpisują na moje posty. Po co?

    Chyba twoja nieznajomość. Jest zupełnie oczywistym, że nie należy
    afiszować się ignorowaniem czyichś wypowiedzi. Zwykłe buractwo.

    > Dobrym zwyczajem jest odfiltrowanie u siebie plonkującego, oczywiście
    > już bez informowania o tym (on i tak nie przeczyta).
    > W ten sposób nie widzicie wzajemnie swoich postów i przestajecie
    > zaśmiecać grupę postami, które nie mają żadnego sensu.

    Jak nie chcesz brać udziału w dyskusji to po prostu 'wyłączasz komputer'.

    > Prościej chyba się nie da?

    Prościej? Moim zdaniem jeszcze nie ogarnąłeś po co tu jesteś!