  • Data: 2024-05-16 22:55:56
    Temat: Re: Mini Netykieta polskich grup i list dyskusyjnych
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.05.2024 o 15:19, Wiesiaczek pisze:

    > Dlaczego nieuprawnione?

    Bo nie ma nawet podstaw teoretycznych nie mówiąc o faktycznych.

    > Filtruje się tych, z którymi się nie chce rozmawiać ani ich czytać.
    > Sam tak robię i oszczędzam sporo czasu.

    Na czym niby ta spora oszczędność polega? Np ile poświęcasz na czytanie
    artykułów a ile zyskujesz przez niepokazywanie wybranych?

    > Dla mnie oponent może mieć inne zdanie dopóki nie zacznie bluzgać, ot i
    > całą filozofia :)

    No ale mowa o ogóle i musisz mieć coś do napisania by np. napisali, że
    Cię odfiltrują bo im nie pasuje co tam napiszesz. Ludziom np nie podoba
    się, że im odpisuję. Tak po prostu.