    From: Trybun <M...@t...cb>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
    Date: Thu, 4 Jul 2024 13:11:12 +0200

    > Popadasz w paradoks. Przecież właśnie pisanie pod nickiem świadczy o
    > obawie przed reperkusjami społecznymi. Natomiast pisanie pod imieniem i
    > nazwiskiem świadczy o braku takich obaw.

    Żaden paradoks, ja naprawdę boję się wyrażać swoje zdanie z otwartą
    przyłbicą.. A ty w realu dyskutujesz i formułujesz zdania o tym o czym
    naprawdę myślisz? Założę się że nie. W Usenecie wypowiedzi spod nicka
    pozwalają na coś takiego. Jak dla mnie rygor podania prawdziwych swoich
    danych personalnych to by była bariera że nawet nie zakładałbym tu konta.