    From: "BartekB" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Miłośnikom twardych stróżów prawa polecam :)
    Date: Sat, 18 Sep 2004 12:53:08 +0200

    Użytkownik "Ryszard Rączkowski" napisał
    > Jestem gotów z własnych pieniędzy dołożyć się do SUTEJ pensji tego
    gościa,
    > jeśli miał by zostać Prezydentem Warszawy.
    > Facio jest ucieleśnieniem mojego wymarzonego sposobu sprawowania i (co
    > ważniejsze) egzekwowania władzy.
    [..]
    > Clarita Alia pochowała trzech synów.
    > 14-letni Bobby [..]
    > Jego brat Richard, 18-latek [..]
    > Christopher, lat 16, zginął zasztyletowany na ulicy.
    > Wcześniej siedział w więzieniu za wąchanie kleju.

    Pilnuj sie, kazde przekroczenie predkosci mozesz przyplacic zyciem,
    kazdy przypadkiem upuszczony papierek na ulice... Nawet podejrzenie
    przestepstwa moze sciagnac na Ciebie smierc...
    Jeden bandyta u wladzy wykancza innych bandytow - jak sie skoncza
    bandyci to poleca niewinne glowy... Z takimi morderczymi sympatiami RR
    powinien byc pierwszy.
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."