    From: "Maciek C" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Milicjanci dobiorą się do d.. posiadaczom GPS ów :D
    Date: Fri, 21 Nov 2008 01:27:19 +0100

    Hmm, podsumowując wszystkie powyższe posty oczywiste jest że żyjemy w chorym
    kraju i raczej jest to prowokacja niż rzeczywiste działanie policji, ale mam
    następujące pytanie.

    Posiadam Automapę, oryginalną, aby ją uruchomić po raz pierwszy, musiałem się
    zarejestrować na stronie producenta, oraz wprowadzić kod licencji z plastikowej
    karty - zdrapki dołączonej do programu... W chwili obecnej po uruchomieniu
    programu widać kto posiada licencję, jest napisane imię i nazwisko, oraz e-mail
    właściciela. Pytanie czy to wystarczy? Czy mam dla świętego spokoju wozić w
    portfelu kartę z numerem licencji? :) Wiem, że to chore, ale jeżeli rzeczywiście
    miałaby mnie spotkać taka sytuacja to wolę wrzucić kartę do portfela i móc
    cieszyć się GPS-em bez obaw że ktoś mi go zabierze do ekspertyzy :)

    Maciej Czarnota.