    From: "Rajmund Wrotek" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mieszkanie za symboliczną złotówkę
    Date: Fri, 10 Aug 2007 09:58:19 +0200

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:f9h3mv$d3g$1@opal.icpnet.pl...
    > Użytkownik "Rajmund Wrotek" <r...@i...pl> napisał w
    > wiadomości news:46bc080d$0$9119$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Ta zmiana ma polegać na tym, że spółdzielnia będzie zwracać pieniądze tym
    > którzy wykupili wcześniej za większe pieniądze. A więc dla prezesów to
    > jeszcze gorzej.

    O zwotach nic nie wiem, ale wiem że jeżeli spółdzielnia uchwali taką uchwałę
    to ci co wykupili wcześniej będą mieli bonifikatę czyli nie będą płacili na
    fundusz remontowy np. przez 50 lat :-)
    Tylko kto i za co w takim razie będzie remontował budynki?
    A może ci, co szczęśliwie wykupili bedą płacili po 2000 m-c na fundusz
    remontowy? :-)