eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMieszkanie z rodzicami i tymczasowy wyjazd - czy będę mógł wrócić? › Re: Mieszkanie z rodzicami i tymczasowy wyjazd - czy będę mógł wrócić?
  • Data: 2011-08-03 14:44:44
    Temat: Re: Mieszkanie z rodzicami i tymczasowy wyjazd - czy będę mógł wrócić?
    Od: Nowy <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-08-03 16:38, grzeda wrote:

    > Nie wiem kto jest wlascicielem mieszkania, ale moze Cie wymeldowac w
    > kazdej chwili. Wywala Cie z mieszkania jak bedzie gdzie Cie umiescic.
    > Natomiast jak Ciebie nie bedzie przez 3 miesiace to moga Cie wymeldowac
    > z urzedu i nikt sie bedzie przejmowal czy masz gdzie sie podziac. Tak w
    > skrocie;)
    >
    > pozdr
    > PG

    Tyle tylko, że rodzice, a przynajmniej jeden z rodziców (Rodzic B, który
    ze mną mieszka) nie kupił mieszkania ani tego pokoju. Z tego, co wiem,
    mieszkanie otrzymał za darmo (lub kupił w bardzo okazyjnej cenę) Rodzic
    A (obecnie z nami nie mieszka) - ówczesny pracownik wojskowy. Może to
    mieszkanie wojskowe? Nie wiem.

    wszystko wskazuje na to, że ojciec jest właścicielem tego mieszkania.
    Jak już pisałem, jest w nim zameldowany, ale z nami (ze mną i z Rodzicem
    B) nie mieszka już od kilku lat. Kto, w takim układzie, i kogo, może
    wyrzucić z tego mieszkania?