eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMieszkanie - jak "zapewnić" sobie jego otrzymanie po ew. śmierci właściciela › Re: Mieszkanie - jak "zapewnić" sobie jego otrzymanie po ew. śmierci właściciela
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mieszkanie - jak "zapewnić" sobie jego otrzymanie po ew. śmierci
    właściciela
    Date: Mon, 05 Oct 2009 09:59:46 -0500

    Glexu wrote:

    > Nie, jestem jedynakiem. Rozumiem że w takim przypadku po śmierci mamy
    > mieszkanie będzie należało do mnie? Czy będą prawdopodobne komplikacje
    > prawne i warto była by sie ubezpieczyć jakimś pismem u notariusza?

    Nic nie musisz robić.
    Jeśli jesteś jedynym kandydtem do spadku to mieszkanie w 100% bedzie twoje.
    Pozostanie ci potem tylko pozałatwianie spraw sapdkowych i wysłanie do
    US druczku, zebys podatku nie musiał płacić.

    sporo na ten temat znajdziesz na pit.pl. Poszukaj sobie. Co prawda oni
    czesto głupoty piszą, alę mniej wiecej obraz co trzeba zrobić i jak to
    ci da.