eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMieszkanie - jak "zapewnić" sobie jego otrzymanie po ew. śmierci właściciela › Re: Mieszkanie - jak "zapewnić" sobie jego otrzymanie po ew. śmierci właściciela
  • Data: 2009-10-06 10:52:11
    Temat: Re: Mieszkanie - jak "zapewnić" sobie jego otrzymanie po ew. śmierci właściciela
    Od: Chmiel <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Glexu pisze:
    > Witam.
    >
    > Problem chyba prosty - ale nie mogę wygoglować jednoznacznych odpowiedzi.
    >
    > Było sobie mieszkanie komunalne, teraz jest wykupione na własność.
    > Mieszkanie wykupiła moja mama, ponieważ ona widniała jako główny
    > najemca, ja mam tam tylko stały meldunek. Wykup mieszkania i wszystkie
    > opłaty z tym związane sfinansowane były przeze mnie.
    > Mama jest już wdową, a ja nie mam żadnego rodzeństwa - więc nie ma
    > nikogo innego chętnego na to mieszkanie.

    To żeby nie rozmywać kilku tematów zapytam od swojej strony. Co w
    przypadku, gdy jest testament w którym notarialnie zapisane jest
    mieszkanie na jedną osobę, ale prawa do mieszkania mają też inne?

    Przykład: babcia zapisuje w testamencie mieszkanie na jednego wnuka. Ale
    po drodze są 2 córki babci oraz pozostali wnukowie (jeszcze dodatkowych 2).

    Czy w tym przypadku należałoby coś jeszcze podpisać?

    --
    Chmiel