    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Date: Fri, 07 Dec 2007 13:27:28 +0100
    <fj6v1u$55n$2@atlantis.news.tpi.pl> <fj86bg$3p8$1@inews.gazeta.pl>
    <fj87v4$ijc$1@achot.icm.edu.pl> <fj8dj4$sjs$2@inews.gazeta.pl>
    <fj8epp$r7e$1@achot.icm.edu.pl> <fj8jgo$l0n$3@inews.gazeta.pl>
    <fj8kmk$qdl$1@inews.gazeta.pl> <fj8ksv$q0l$3@inews.gazeta.pl>
    <fj8ll4$o5$1@inews.gazeta.pl> <fj8u2g$5t7$1@inews.gazeta.pl>
    <fj9b7n$sbb$1@inews.gazeta.pl> <fjaq7q$ft$2@inews.gazeta.pl>
    <z8fq62xoxksd$.dlg@habeck.pl> <fjav2h$ddq$4@inews.gazeta.pl>
    <f7rg05llqyiz$.dlg@habeck.pl> <fjbb3e$qo8$6@inews.gazeta.pl>
    <z...@h...pl>

    Habeck Colibretto napisał(a):

    > Nie muszą lubić. Mogą móc po prostu.
    > Spróbuj spojrzeć z innej perspektywy a nie tylko swojej matki ("jak ona
    > mogła, to może każda kobieta"). Weź pod uwagę, że dzieci różne są a i
    > rodzice też. Jedne dzieci będą potrafiły się same bawić godzinami, inne nie
    > dadzą się odciągnąć od drugiej osoby nawet na 10min. Jednym rodzicom nie
    > przeszkadza zostawienie dziecka na kilka godzin przed TV, inni tego by nie
    > potrafili. Po prostu "ja mogę, to ty też" jest idiotycznym spojrzeniem na
    > świat.

    wiem ile czasu wymaga opieka i wcale nie jest to 24 na dobe nonstop.
    Praca zdalna ma dto do siebie ze sameu sie ustala czas pracy i nie musi
    byc ciagly i periodyczny. Moze to byc 20-22 jednogeo dnia drugiego
    11,12, itd itd.

    tak swoja droga piszesz ze spojrzenie 'ja moge to ty tez' jest
    idiotycznym to co powiesz o opiniach sadu odnosnie zarabiania przze
    alimenciaza, jest pan w stanie zarobic to tyle ma Pan placic alimentow
    nie wazne czy faktycznie tyle zarabia czy nie. Jakos w takich
    przypadkach nie krzyczyccie ze cos jest nie na miejscu!

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem: