eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMax. długość fragmentu czyjegoś utworu, który można umieścić na WWWRe: Max. długość fragmentu czyjegoś utworu, który można umieścić na WWW
  • Data: 2004-08-16 20:17:04
    Temat: Re: Max. długość fragmentu czyjegoś utworu, który można umieścić na WWW
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy wrote:

    > Chyba że nie da się go zidentyfikować, rozpoznać (i co za tym idzie nikt
    > nie udowodni że to z jego dzieła bo znajdzie się kilka innych dzieł
    > ktore taki sam element zawierają)
    > Innymi słowy jedna synkopa moze być ale juz fraza raczej nie.
    > Ale chyba koledze zalezało na identyfikacji, wtedy ma problem. ;-)

    No, mi akurat jak najbardziej zależy na identyfikacji - ta muzyka nie ma
    być jakimś tam tłem muzycznym strony czy coś. W zamierzeniach miałem
    umieszczenie tych fragmentów z podaniem tytułów, wykonawców itd plus
    krótki komentarz i - jeśli się da - link do strony WWW wykonawcy.

    Żadnych numerów na krzywy ryj (nie podanie informacji o tytule /
    wykonawcy, zniekształcanie dźwięku, wyrywanie z kontekstu itp itd) nie
    biorę pod uwagę - cały sens szlag by trafił.

    Pozdrawiam,

    Piotr Hosowicz