  • Data: 2018-07-17 15:54:19
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-17 o 13:03, Liwiusz pisze:

    > Rzucasz jakieś kalumnie bez dowodów, nie ma nawet pola do dalszej dyskusji.

    Znaczy się co? Jesteś nieświadomy poglądów Korwina?
    Nie wiesz kogo popierasz? Nie znasz jego wypowiedzi na temat kobiet? O
    reszcie z litości nie wspomnę...

    Jakich innych dowodów potrzebujesz, oprócz samego Korwina? Bo nie wiem o
    co ci chodzi.

    > Dla ciebie i może 2% innych ludzi.

    Oczywiście. Tu też zamykasz oczy, tak jak w przypadku Korwina?
    Religijność jest tylko na papierze i w statystykach kościoła.

    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/spadek-lic
    zby-polakow-uczestniczacych-w-niedzielnych-mszach,80
    3600.html

    https://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1727002,Jaka
    -religijnosc-Polakow-Sa-badania-GUS

    Powinno ci dać do myślenia, że im mniej wykształcony człowiek, tym mniej
    mu zależy na rozdziale kościoła od państwa.

    > Ty z tych, że nawet kryzysy wywołane wspólną walutą (vide Grecja) cię
    > nie przekonają, więc także szkoda klawiatury na edukację :)

    Ale po co powtarzasz bzdury? To nie Euro spowodowało kryzys w Grecji.

    > Zatem potrenuj ją trochę. Chcesz wytworzyć próżnię bez religii,

    Nie chcę. Nie wiem skąd ci się to wzięło...

    > a tak
    > się nie da.

    To ci wytłumaczę. Skoro "nie lubię" jednej religii, to dlaczego w
    związku z tym mam "polubić" inną?
    To nielogiczne. Potrenuj trochę.

    > Religie siłą rzeczy dążą do organizacji życia społeczeństw.

    Serio? Przecież to truizm.
    Jest jakiś zakaz w wyciąganiu wniosków ze znajomości historii?
    Skoro tak religianci postępują i taka jest ich "natura", to tym bardziej
    instytucje państwowe powinny bezwzględnie przestrzegać rozdziału.

    > Jak pokazuje
    > przykład Europy, tam gdzie państwo spycha siłą chrześcijaństwo, wpełza
    > islam.

    Nie. Tam gdzie państwo pozwala na wtrącanie się religii, tam będzie się
    wtrącać dowolna religia.
    Wzrost wpływów islamu, to kolejny dowód na to, że trzeba jak najszybciej
    oddzielić religię od państwa.

    > Nie stworzysz utopijnego społeczeństwa, które "w pracy" będzie
    > stosowało "państwową" (jaką?) moralność, religię zostawiając na "po
    > godzinach".

    Niby ateista, a pojęcie moralności utożsamiasz z religią. Dziwne.
    Zakładałem, że jako ateista masz na ten temat trochę większe pojęcie.

    > Jakbym Bubla czytał :)

    A czego nie zrozumiałeś? I co ma do tego Bubel?
    Ja pierdziu... :):)

    Nie podałeś żadnych faktów.
    Ale zawsze możesz spróbować podać.

    Pozdrawiam