  • Data: 2020-04-09 16:26:57
    Temat: Re: Maseczki - jak to wygląda w prawie innych krajów?
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 9 kwietnia 2020 16:14:22 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Od ponad tygodnia są obowiązkowe na Słowacji.

    Ale jak? Co, jak i gdzie zapisali? Też są to rozporządzenia? Bogatsze w treść
    niż nasze?

    Wszyscy jadą po naszych rozporządzeniach - ale czy w innych krajach jest dużo
    lepiej? Chciałbym wiedzieć. Może nasi się wzorują na zapisach w innych krajach,
    a może przeciwnie, odkrywają Amerykę robiąc to pokracznie i żałośnie, zamiast
    dopasować coś sprawdzonego.

    Pozdr-
    -Rowerex