  • Data: 2009-10-21 21:05:37
    Temat: Re: Marczuk-Pazura a przyjmowanie płatności gotówką
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał

    > I cóz to za branza, gdzie sie takie platnosci z kasy wyciaga?

    A co ma do tego branża?

    > jakies przykłady?

    Z choinki się urwałeś?
    Zdajesz sobie w ogóle sprawę jak niewielkie są kwoty gwarancyjne skarbu
    państwa w takich sytuacjach?

    > zreszta - nie. Wystarczy - ja nie bede dyskutowałz opinia ze trzymanie
    > pieniedzy w banku jest mniej bezpieczne niz w kasie w firmie. Sorry...

    To nie dyskutuj, ale taka jest prawda. Jak myślisz, dlaczego na początku
    roku masa firm zlikwidowała swoje depozyty w bankach? Sądzisz, że wszyscy
    hurtowo zaczęli wydawać tę kasę? Żaden przepis nie określa wysokości
    dopuszczalnej kwoty gotówki przechowywanej w kasie firmowej, o ile
    oczywiście spełnione sa odpowiednie warunki (kasa pancerna, alarm, ochrona,
    coś tam jeszcze). Więc przepisy określające limity transakcji gotówkowych
    są po prostu nieuzasadnione.

    Pozdr
    K.