  • Data: 2004-06-04 15:50:24
    Temat: Re: Manko w kasie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bobik" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c9q1g5$lel$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Wiec mamy podpisane cos takiego (zapoznałem sie z regulaminem)_ ale tam
    nic
    > nie było w regulaminie ze odpowiadamy za towar (tylko za kase) nam
    brakuje
    > po remanacie towaru

    To nie może być coś takiego, tylko ma to być "Deklaracja odpowiedzialności
    materialnej". Jeśli podpisywałeś coś innego, niż "coś takiego", to
    pracodawca musi Ci udowodnić, że to Ty ukradłeś. Inaczej nic z tego nie
    będzie. W przeciwnym wypadku niestety niewiele możesz zrobić.

    > Nie wiedzaiiłem ze ten drugi jest karany
    > Nie wiedziałem ze ma podonba sprae przeciwko niemuy
    > policja teraz znalazła u niego narkotyki :)
    > Nikt nie parcował wiecej i nikt nie był zwalniany

    A był remanent po przyjęciu Ciebie albo tamtego? - W zależności od tego
    który krócej pracuje.