    From: "SzerszeN" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandaty od straży miejskiej
    Date: Sun, 28 Sep 2003 11:09:47 GMT

    Użytkownik "Scarlett" <s...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:4a7d.00000597.3f76b1b0@newsgate.onet.pl...
    > A co sie stanie, jesli nie opłacę tych mandatów? Uczę się jeszcze w LO i
    nie
    > mam z czego. A jeżdżę samochodem ojca. Co mi grozi?

    mandaty beda wystawiane imiennie, chyba ze bedzie to fotka wtedy przyjdzie
    powiadomienie do ojca
    jesli ty nie zaplacisz mandatu i wysla to do us to wtedy us bedzie z ciebie
    staral sie sciagnac taki mandat, nie wiem na jakiej zasadzie moga to zrobic
    od niepracujacego, moze bedzie wisial az zaczniesz zarabiac i potraca ci z
    pierwszej pensji, nie mam pojecia, nie wiem tez jak jest z
    odpowiedzialnoscia rodzicow, lae chyba zanika po przekroczeniu 18 lat przez
    dziecko, to musial by okreslic ktos kto bardziej sie na tym zna