  • Data: 2002-06-11 12:01:15
    Temat: Re: Mandaty do sadu
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...iq.pl> napisał w wiadomości
    news:1095-1023743097@as2-198.starogard.dialup.inetia
    .pl...
    > Jak to teraz jest?
    >
    > Osatnio jade sobie ciemna noca przez miasto, i nagle widze ze jedzie
    za mna
    > radiowoz. No to ja ladnie zgodnie z przepisami wszystko, oni nagle
    kilka
    > "uuuuoouuuoo" i macha mi zebym sie zatrzymal.
    >
    > No wiec wychodzi do mnie pan lapowkarz kraweznik (pominmy kwestie ze
    sie
    > nie przedstawil z imienia nazwiska i stopnia) i mi mowi ze ja bez
    pasow, no
    > to ja mu pokazuje pas na mojej czarnej bluzie bo jeszcze mysle ze
> [...]

    Wystarczy jeden policjant.Dla sądu policjant jest osobą zaufania
    społecznego a zarazem urzędnikiem państwowym.Bez tego żadna policja na
    świecie nie mogła by działać.Ilu osobowy patrol miałby dla Ciebie
    wartość dowodową? Równie dobrze możesz powiedzieć że jeden sędzia dla
    Ciebie też jest za cienki(bo jest uprzedzony do Ciebie).

    Leszek