  • Data: 2002-09-23 13:14:43
    Temat: Re: Mandat za wycieraczką?
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > miejską.
    > zapłacę
    >

    > Przecież na pl.misc.samochody dostałaś odpowiedz.

    W momencie wysyłania pytania na tą grupę była tylko jedna odpowiedź, cytuję:

    "jest jak jest, nikt tego nie wie, a mandat ( a dokładniej wezwanie do
    stawienia sie na komendzie) nalezy olać ciepłym moczem :)"

    Uważasz że jest to konkretna odpowiedź? Bo ja nie. Dopiero później
    pojawiły się inne posty.
    Poza tym jeśli nie masz nic do powiedzenia na ten temat,
    to nie zaśmiecaj grupy.

    Kasia