    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat za posiadanie biletu
    Date: Fri, 16 Dec 2005 18:27:40 +0100

    > Ale zawsze mozna kogos zjebac albo przynajmniej okrzyczec ;)

    Nie bylbym taki pewien... W koncu pewien czlowiek wygral z Totalizatorem
    Sportowym sprawe o glowna wygrana (zgubil los) tylko na podstawie takiej, ze
    stale obstawial jedne i te same liczby od wielu lat. W tym przypadku
    wystarczyloby imho, zeby dziewczyna posiadala poprzednie bilety (albo choc
    jeden) na te sama linie i udowodnila, ze dojezdza wlasnie ta trasa.
    Analogicznosc sytuacji wydaje mi sie przekonywujaca na tyle, zeby moc
    udowodnic kasjerce blad mechaniczny (najczesciej ludzie kupuja bilet na
    metro, wiec mogla mechanicznie "sie machnac").

    Pozdrawiam,

    Tiger