  • Data: 2004-09-21 13:14:32
    Temat: Re: Mandat za palenie tytoniu...
    Od: "Adam" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam nadzieje ze mandat przemowi Ci do rozumu, i zaczniesz respektowac zakazy
    palenia
    Pozdrawiam
    Jacek

    No ok. Czy ja napisalem ze nie nalezal mi sie mandat? Doskonale sobie
    zdaje sprawe z tego ze sie nalezal. Ale czy ktos mi w koncu odpowie
    konkretnie na pytanie? Czemu taka selekcja ? Nie wydaje mi sie zeby ktos kto
    sobie wybiera z posrod lamiacych prawo kogo ukarac a kogo nie byl
    odpowiednia osoba do pilnowania pozadku...