  • Data: 2010-05-01 15:25:27
    Temat: Re: Mandat za brak prawa jazdy
    Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w wiadomości: hrh183$lv5$...@i...gazeta.pl,
    Wojtas <w...@o...pl> napisał(a):

    > Byłem z zoną nad jeziorkiem co ma prawo jazdy

    jeziorko posiadające prawo jazdy to niezła gratka ;)

    > lecz ja powiedziałem że
    > MAM je w samochodzie

    powiedziałeś bo tak myślałeś.

    > i szukałem chwilę po czym powiedziałem że pewnie jest przysypane
    > gratami i nie chce mi się szukać,

    wtedy uświadomiłeś sobie, że prawdopodobnie nie masz go ze sobą i wróciła
    żona.
    Za co mandat?

    W sdzie grodzkim ta sprawa jest spokojnie do wygrania.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Kobieta, która publicznie się rozbiera, przypomina mi reżysera filmu
    kryminalnego, który na wstępie zdradza rozwiązanie.