  • Data: 2003-10-06 14:17:43
    Temat: Re: Mandat za brak biletu w autobusie MPK
    Od: "ciekawy" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam.

    nie wiem jak przepisy w tej kwestii maja sie do przepisow z krakowa, ale
    znajdz w archiwum grupy "pl.regionalne.krakow" temat "mandat za przejazd mpk
    bez biletu - jak nie zaplacic?". tam problem byl dosc intensywnie
    przerabiany. sa rowniez na tej grupie inne watki w tym kontekscie. poszukaj
    takze w necie stron o mpk edytowanych przez kanarow - mozna dowiedziec sie o
    prawach, zwyczajach i kruczkach. niestety nie pamietam konkretnych adresow.

    mozliwosci jest wiele, sa takze calkowicie legalne: mozna napisac list/mejla
    z prosba o anulowanie kary, mozna grac na czas - poprosic o rozlozenie na
    raty, o mozliwosc odpracowania (nie wiem na czym to polega). wiem, ze te
    metody nie sa wyssane z palca i czesto dzialaja. moge ci przeslac na priv
    przykladowa prosbe o anulowanie.

    --
    pozdrawiam,
    ciekawy