  • Data: 2009-08-24 19:28:12
    Temat: Re: Mandat z Sanepidu
    Od: Blazej <b...@c...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

    'Tom N' pisze:

    > Ale to Ty szukasz chętnego do pomocy, więc dlaczego nie przedstawisz
    > całości, dlaczego ktoś ma szukać, co pisze prasa?

    Szukałem pomocy bo obdzwoniłem kilku radców prawnych i nikt w tej
    dziedzinie sanepidowskiej nie mogl mi pomoc, już znalazlem, jutro jestem
    z jednym umówiony i zobaczę co z tego wyniknie. Prasa mnie nie
    interesuje bo w gastronomii działam b. długo i różnych bzdur sie już
    naczytałem na temat lokali należących m.in. do moich znajomych, muszę
    się tylko dowiedzieć jak mogę korzystać z własnych sprzętów podczas
    kiedy nic w lokalu się nie dzieje, nie musząc np. włączać 100 lodówek,
    na mięso, na jajko, na rybkę, na jabłko, na grzybka itd itp. I pomyśleć,
    że jeszcze rok temu żyłem sobie spokojnie poza granicami kraju, pracując
    jako szef kuchni, ale coś mnie, cholera, tu ciągnęło, no i mnie
    przyciągnęło...
    --
    Blazej