  • Data: 2009-10-25 15:12:55
    Temat: Re: Mandat - rozmyśliłem się
    Od: "Alti" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hc1pig$vmn$1@news.onet.pl...

    > \
    >
    > Dobrze rozumiesz.
    > I skąd myśl że podyskutujesz z sędzią?

    Stąd że znajomy dostał 2 fotki z fotoradaru. Wezwano go na policzję. Odmówił
    przyjęcia mandatu (i wcale nie chodzi o metody wykręcania się, że niby nie
    rozpoznaje kierowcy). Przyznał się że rozpoznaje siebie ale podyskutował z
    sędzią o okolicznościach co znacznie zmniejszyło wymiar kary zarówno
    finansowej jak i punktowej.

    Wojtek