  • Data: 2009-10-25 15:22:30
    Temat: Re: Mandat - rozmyśliłem się
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Przyznał się że rozpoznaje siebie ale podyskutował z sędzią o
    > okolicznościach co znacznie zmniejszyło wymiar kary zarówno finansowej jak
    > i punktowej.

    A ja znam inny przypadek:

    człowiek miał dostać mandat od policjanta za przejazd na czerwonym,
    ale odmówił bo przejechał na żółtym a policjanci stali dość daleko od
    skrzyżowania i ledwie widzieli skrzyżowanie. Wylądował w sądzie
    z oskarżeniem, że przejechał na czerwonym, popartym raportem policjantów.

    Dyskusja podczas rozprawy z sędzią wyglądała tak że policjanci wycofali się
    z zeznania w raporcie że widzieli jak przejeżdzał na czerwonym(!), a sąd i
    tak
    ukarał człowieka za czerwone.