    From: g...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat i zagranica
    Date: 28 Feb 2005 10:49:26 +0100

    Sprawy Ci raczej nie zaloza, ale jesli zamierzasz czasami tam bywac to mozesz
    miec problemy. Mam znajomych ktorzy zignorowali mandat holenderski (zreszta wg
    mnie wystawiony bezpodstawnie, ale to inna sprawa...) jakis czas temu i nic sie
    nie dzieje - ale tez nie zamierzaja tutaj wracac w najblizszej przyszlosci.

    Natomiast kiedys przekraczalem granice (polska-niemiecka) autobusem i okazalo
    sie ze jeden z pasazerow mial w Niemczech nieuregulowane mandaty - od razu
    dodatkowa godzina stania, facet tlumaczy ze nie ma przy sobie gotowki i moze by
    go puscili do bankomatu - po pewnym czasie sluzbom znudzilo sie wyklocanie i go
    po prostu skuli (na szczescie dla goscia kierowca mu w koncu pozyczyl).

    G.