  • Date: Wed, 26 Sep 2007 23:58:01 +0200
    From: castrol <j...@w...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat dla policjanta? TVN Turbo

    Tomasz Pyra pisze:

    > Widziałem taki wypadek w TV - kierowca wyleciał przez boczną szybę,
    > wyhamował tyłkiem na ulicy, a jego samochód rozwalił się tak że nie
    > miałby szansy przeżycia. Jest to więc jak najbardziej możliwe i
    > występuje w naturze.

    No a w Warszawie na Moscie Grota gosc w Renault wypadl przez przednia
    szybe, odbil sie od jadacego samochodu obok i wpadl przez tylna szybe na
    tylne siedzenie. Przez to ze nie mial zapietych pasow, narazil sie na
    dodatkowe konsekwencje - dobrze ze w ogole przezyl.

    > Poza tym poduszkę powietrzną wolno mi z samochodu wyrzucić, albo ją
    > wyłączyć, a pasów jakoś nie... Dlaczego? Co takiego specjalnego jest w
    > tych pasach żeby nakazywać ludziom je zakładać?

    W nowych samochodach to poduszka czolowa kierowcy sie nie odpali jesli
    nie beda zapiete pasy.

    Jacek