  • Data: 2008-02-11 16:58:17
    Temat: Re: Mandat
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie odpowiada mi bo w przyrodzie nic nie ginie. Ja nie place w terminie,
    > zaczyna sie tym zajmowac jeden urzednik, drugi, trzeci, wysylaja do mnie
    > jakies pisma - generalnie marnotrawione sa pieniadze.
    > Niemniej dowiedzialem sie zeby wpisac w tytul pesel, w miare dokladnie
    > okreslic kiedy ten mandat byl i wystarczy.

    ...no no zycze powodzenia potem w wyjasnianiu tego wszystkiego ...:-)))
    wtedy dopiero zmarnotrawisz pieniadze czas swoj i urzedasow ktorzy i tak sa
    najwiekszymi darmozjadami w Polsce
    a ze o nerwach i straconym zdrowiu nie wspomne ...
    a niedaj Bóg jak zgubisz ten swistek z wykaligrafowanym peselem to wtedy sie
    napocisz i zaplacisz jeszcze raz !!!
    gratuluje koncepcji;-)))
    ale postawa piekna;-) obywatelska
    pzdr.