  • Data: 2004-12-21 19:16:38
    Temat: Re: Mam wierzytelnosc i problem z odzyskaniem
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/21/2004 10:49 AM, ReMoS wrote:

    > Mam dług do odzyskania, tzn sprawa wyglada tak, ze mam nakazem wyroku sadu
    > cywilnego otrzymac zwrot pieniędzy za sprzedany samochód, ale gość jest
    > "niby" niewypłacalny (dom, jakies samochody - pewnie nie na niego), tak
    > przynajmniej powiedzal komornik (a moze sie dogadali)??
    > Sprawa karna przeciwko niemu jeszcze się toczy.
    [...]

    Pewnie gość ma konto w banku - jak nie wiesz w którym to zrób
    performance, że chcesz wpłacić na konto, bo to zły człowiek, i jak nie
    wpłacisz, to ci zgwałci psa albo co - zrób to w każdym banku, aż w końcu
    znajdziesz właściwy. W bankach z kontem odmiejscowionym nie musisz łazić
    po wszystkich, wystarczy jednen oddział (no, dwa trzy, jak pańcie będą
    oporne).
    Jak poznasz konta, to je wskaż komornikowi - ale innemu.

    Pzdr: Catbert