  • Data: 2007-08-30 08:42:23
    Temat: Re: Mafijne struktury państwa PiS
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    boukun napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fb5s4l$db5$1@inews.gazeta.pl...

    > Ma sie to wyczucie polityczne. Swoje przemyślenia opublikowałem najpierw na
    > pl.soc.polityka o godz. 8:45, a 45 minut później moje przewidywania media
    > potwierdziły.

    przeciez zostali zatrzymani o 7.
    Zeby nie bylo watpliwosci, nie uwazam Cie za normalnego ze wzgledu na
    mieszanie w kazda sparwe 'zydostwa', oraz nie przyswajanie i nie
    czytanie ze zrozumeiniem przepisow ktore Ci sie n atacy podaje wiec sam
    fakt ze Ci opisuje nie traktuj w ten sposob ani nie wmawiaj sobie ze Cie
    popieram ale to co sie stalo <dzis> to zwykle skurwysynstwo.

    kto sie zgadza ze mna ze trybunal stanu jest nienikniony?

    P.

    --
    Czy zdajesz sobie sprawę z faktu, że http://ZbigniewZiobro.ORG oklamal
    Cie w zakresie obrony koniecznej ? Czy Wiesz, że możesz sie bronic, a