  • Data: 2008-03-05 16:47:54
    Temat: Re: Mafia z pruszkowa
    Od: thomas <t...@n...wytnij..com> szukaj wiadomości tego autora

    piotrliwszic wrote:

    > durny to jest raczej poziom wiedzy prawnej Polskiego społeczeństwa
    >
    > 4 z 8 panów siedziało w areszcie ponad 4 lata bez ŻADNEGO WYROKU a
    > reszta po jakimś roku i jakoś nikt nie umiał sfinalizować sprawy

    Bo byli pewnie zastraszani przez ich wspolpracownikow na wolnosci.

    > czemu Ziobro nic z tym nie zrobił?

    Bo sie bał wdepnąć w to bagno , on jest tylko dobry na wystapieniach
    prasowych
    jak wiekszosc polityków.

    > chciałbym żeby jakiś adwokat wystąpił w imieniu któregoś z tych Panów
    > do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości

    Na pewno ich wypuszcza za handel narkotykami , bronią , morderstwa...

    > i sądzę że wygraną mają w kieszeni i szkoda że zapłaci za to każdy z
    > nas a nie przełożony prokuratury która pod jego kierownictwem
    > nie potrafił w rozsądny sposób uprawdopodobnić przedstawianej przez
    > siebie wersji wydarzeń

    Tak jak pisalem bo to durny kraj , nie dziwo ze mlodzi ludzie z tad
    uciekają...

    > Oni powinni wyjść zdecydowanie szybciej niż po 4 latach, a
    > odpowiedzialność za to nie powinna spaść na niezawisłą Panią sędzinę
    > ale na nieudolną prokuraturę, która widocznie nie umiała w żaden
    > sposób wygrać przed sądem

    Znasz tych panów?Przeciez oni dokonywali morderstw , uczestniczyli w
    handlu narkotykami itp.Polskie sady sa na tyle nieudolne ze nie potrafia
    nic zrobic z takimi skurwysynami.Nie jestem zadnym prawnikiem i nie
    obchodzi mnie polskie prawo(spadek po PRL) ani polska pojebana
    biurokracja.Kazdy wie czemu ta sprawa tak sie toczy zreszta jak
    wiekszosc w polsce spraw.W sądach jest zaduzo układów i komuchów.