  • Data: 2006-08-24 19:00:04
    Temat: Re: Maciarewicz
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:eckep1$612$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Ja po prostu nie potrafię zrozumieć jego postępowania i tyle. Jeśli faktycznie
    dysponuje materiałami wskazującymi, ze ktoś z naszego resortu spraw
    zagranicznych współpracuje z specsłużbami obcego wywiadu, to walną największą z
    możliwych głupot publicznie to ujawniając. Wszak służby specjalne te informacje
    mogły wykorzystać o wiele lepiej.

    Natomiast jeśli nie posiada takich informacji, no to już nie wiem o co mu
    chodzi. Coś mi się tłucze po głowie, ale mogę źle pamiętać, że on już raz na
    początku lat 90-tych z takimi rewelacjami wyskoczył. tylko później nie potrafił
    ich dowieść. Chwilowo, to jest mniej wiarygodny od naszego wicepremiera =
    specjalisty od tropienia AAlkaidy w Polsce. W sumie okazało się, że
    nieprawdopodobna informacja okazała się całkiem prawdopodobna. Co prawda nie do
    końca wiedział, ale jednak coś tam prawdy w tym było.