    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: MTK był dobry, jest zły [Putin v. Netanjahu]
    Date: Wed, 22 May 2024 00:15:32 GMT

    On 2024-05-21, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No ba - w końcu mówimy o takich, co mieszkają w USA, a nie w Izraelu
    >:-)
    >
    > Co nie znaczy, że będą tolerować jakieś ściganie przez MTK, czy bierną
    > postawę prezydenta USA w tej kwestii :-)

    Zobaczmy jak spolaryzowana poglądowo jest polska średnia krajowa vs.
    polonia amerykańska. Teraz już się chyba trochę wyrównało, ale nie aż
    tak dawno spokojnie poparliby postawienie np. takiego Tuska przed MTK.
    Tak, że ten tego, nie wiem czy to takie oczywiste stwierdzenie kogo
    amerykańscy Żydzi popierają.

    --
    Marcin