  • Data: 2024-05-21 15:19:22
    Temat: Re: MTK był dobry, jest zły [Putin v. Netanjahu]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 May 2024 13:03:59 +0200, alojzy nieborak wrote:
> [...]
    r-karim-aa-khan-kc-applications-arrest-warrants-situ
    ation-state

    > cyt.
    > Głodzenie ludności cywilnej jako metoda prowadzenia wojny jako zbrodnia
    > wojenna sprzeczna z artykułem 8(2)(b)(xxv) Statutu;

    Cos w tym może i jest, ale:
    -czy Izrael głodzi ludność? No konwoje humanitarne ostrzeliwał, to
    może i głodzi, bo poza tym ... czy to Izraela zadanie zaopatrywać
    nieokupowaną część terytorium ?

    -jak Hamas sobie wyobrażał zaopatrzenie strefy przed swoim atakiem?
    Przecież wiadomo było, ze w razie wojny będzie utrudnione ..

    Skąd oni w ogóle żywność brali wcześniej?
    Z Egiptu, morzem przypływała, z Izraela ?

    Jakies tam rolnictwo podobno mają, ale założę się, ze dalece
    niewystarczające.

    J.