  • Data: 2006-09-11 22:18:13
    Temat: Re: MP3, kasety i kwestia legalności?
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11-09-2006 o 23:06:05 Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Wg. mnie wynika to z tego, że CD jest trwalszy (pomijając wypadki losowe
    > jeden starczy na całe życie) i łatwiejszy do idealnego skopiowania.
    > Poza tym kasety tracą na popularności.

    Kwestia sporna moga byc vinyle ... drozsze od CD, jakosc nosnika mocno
    zmienna w czasie, wysokie koszta produkcji (wzglednie wysokie oczywiscie)
    i dosc niski popyt.

    Czuje sie oszukany przez wmawiajacych mi, ze CD musi byc takie drogie.
    Gdzies w tym wszystkim musi siedziec marza w wysokosci 2/3 calkowitego
    kosztu produktu. Czasem sprowadze sobie jakas plyte z zagranicy - i nagle
    okazuje sie, ze z kosztami transportu cena zamyka sie w 25 zl ... paranoja.

    Na marginesie: jesli pojawi sie jakis krajowy napster, gdzie mp3 bedzie
    kosztowac 50gr to chyba stane sie czlowiekiem w pelni legalnym :P

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik