    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Subject: Re: MO w szpitalu
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 3 Dec 2020 13:20:57 +0100

    Dnia Wed, 2 Dec 2020 16:29:24 +0100, Kviat napisał(a):

    > W jakim kraju my żyjemy, że za wulgaryzm (skoro milicjant już tak
    > stwierdził... ale wątpię, że mówią prawdę) zamiast mandatu, to skuwają w
    > kajdanki i wiozą na komendę jak jakiegoś mordercę?

    Ja jednak bym się aż tak bardzo nie czepiał, bo przecie nawet nie
    wyciągnęli paralizatora. Nikt też nie został spałowany, ani nawet
    potraktowany gazem.

    Rejestrator z Warszawy został wywieziony tylko na komisariat w tym samym
    mieście, a z protestach wszak wywożą do innych miast.

    <<Następnego dnia o 13:30, po nocy spędzonej ,,na dołku" w Grodzisku
    Mazowieckim, Linus otrzymał informację, że sąd wyznaczył rozprawę w sprawie
    jego zażalenia na godzinę 14:30. Policja miała stwierdzić, że nie zdąży w
    tym czasie przetransportować go do Warszawy. Znowu musieli interweniować
    prawnicy, którzy reprezentowali zatrzymanego przed sądem. >>
    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/strajk
    -kobiet-protesty-w-obronie-zatrzymanych/1h5n9x5,79cf
    c278

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek