  • Data: 2021-03-17 20:27:01
    Temat: Re: MO vs wyrok Trybunału mgr Przyłębskiej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:w3ix5cgy5j7y$.rgho54vxvddb$.dlg@40tude.
    net...
    Dnia Wed, 17 Mar 2021 12:39:24 +0100, J.F. napisał(a):

    >Skontaktuj się z Liwiuszem i zapodaj wyniki eksperymentu.

    ><<Nico, przyjechał do Dawida na przedłużony, 4-dnioty weekend z Tel
    >Aviwu.
    >Właśnie tam poznali się w wakacje. Chłopcy nie wzięli poprawki na
    >specyficzne, polskie warunki kulturowe. Okazuje się, że w Warszawie
    >za
    >chodzenie za rękę można zostać oplutym.

    >- Aż siedem razy obrzucono nas wyzwiskami. Głośno, z nienawiścią:
    >,,Pedały,
    >wypierdalać!", ,,Cioty jebane", etc. Jeden facet, idąc, rozmawiał
    >przez
> [...]
    -warszawie-na-ulicy-bo-trzymali-sie-za/ar/c11-273002
    6

    Ano - takie mamy "warunki kulturowe". Ale nozem nie ugodzili, nawet
    po pysku nie oberwali.
    Tekst sprzed 7 lat - nadal tak samo? 7 lat to za malo na zmiane
    kultury, ale ilosci mogly sie zmienic.

    No i to wrazenia z jednego spaceru, czy z 4 dni?
    Bo moze wcale nie tak czesto bylo, jak sie wydaje.

    Ale dla porownania - tak to wyglada w kraju seksualnej wolnosci
    https://www.mojaniderlandia.pl/aktualnosci/niderland
    y-dwukrotny-homofobiczny-atak-na-pare-z-amsterdamu-4
    573.html

    J.