  • Data: 2010-07-07 13:52:39
    Temat: Re: Loteria w Orange - prawnik potrzebny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w
    wiadomości news:kjzwrt7wikn.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > W powyzszym tekscie nie ma ANI SLOWA o tym, jaką część WPŁYWÓW
    > stanowi
    > 'pula na wygrane'.

    No tak, tak mi zapadlo w pamiec ze oni ustalaja pule na wygrane z
    gory procentowo, ze myslalem ze znalazlem ..

    http://www.strefabiznesu.dziennikwschodni.pl/artykul
    /na-lotto-polacy-wydali-36-mld-zl-wygrali-900-mln-zl
    -22896.html

    25% ? Cos mi chodzi po glowie ze wlasnie tyle bylo.
    Teraz sie moglo skomplikowac dodatkowo - nie wiadomo czy te 900mln
    to juz do wyplaty, czy jeszcze opodatkowane ..

    Ale 25% .. lepiej w ruletke grac :-)

    J.