  • Data: 2003-07-15 09:19:20
    Temat: Re: Loteria Reader`s Digest - oszustwo ?
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radek D" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bf0eu1$mvt$1@news.onet.pl...

    > Chodzi o to że moja babcia dostała list od Reader`s Digest że jest jedną z
    > wylosowanych osób mogących brać udział w ich wielkiej loterii.

    No i gdzie tu oszustwo? Moze wziac udzial w loterii ale nie musi. To po
    prostu akcja promocyjna RD bo o ile pamietam w poprzednich edycjach bylo
    tak, ze zeby wygrac jakies super nagrody nalezalo zaprenumerowac RD - bez
    prenumeraty mialo sie "szanse" na gorsze nagrody. Niech babcia wrzuci to do
    kosza i da sobie spokoj:-)) Ja przez chyba 3 lata dostawalam od nich
    powiadomienia z "gratuluje" :-))

    HaNkA