  • Data: 2009-01-27 08:56:11
    Temat: Re: Lokator z góry tłucze i tłucze.
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zbyszek pisze:
    > Zupełnie chyba nieskuteczne - można grać na pianinie, potem keybordzie,
    > potem na organach itd.
    Mam inne doświadczenia, więc nie piszę o hipotezach tylko o faktach.

    > A dziecko ma obwiązek szkolny a że chodzi do szkoły muzycznej to musi
    Obowiązek szkolny nie polega na obowiązku chodzenia do szkoły muzycznej

    > zgodnie z prawem grać na instrumencie
    Prawo nie nakazuje, ani nie zezwala grać nikomu na instrumencie w
    sposób, który narusza cudze dobra

    > a że jest niepełnoletnie to nie mże
    > samo
    > chodzić do klubu - i co wtedy?

    Proste, jeśli rodzice dziecka chcą mieć wirtuoza - niech kupią sobie
    domek na odludziu (na przykład).
    F.