  • Data: 2009-01-26 12:36:03
    Temat: Re: Lokator z góry tłucze i tłucze.
    Od: "lukeg" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości
    news:glk8ga$gko$1@cougar.axelspringer.pl...

    > Polecam Ci The KLF - Chill Out
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Chill_Out
    >
    > Probowalbym to podciagnac pod utwor inspirowany, czyjas tworczoscia.

    Artykuł w Wikipedii przejrzałem pobieżnie, ale wynika z niego, że podany
    przez Ciebie album naznaczony jest działalnością twórczą (essentially Chill
    Out is a "best of" of many hours of collaborative ambient DJ jam sessions).
    Nie do końca rozumiem, co miałeś na myśli pisząc o utworze inspirowanym. Czy
    to, że dla nagrania dźwięków otoczenia inspiracją był podany album?