  • Data: 2010-05-02 13:28:52
    Temat: Re: Lokata w PKO z 1988 r.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w wiadomości
    news:8457bcF9nnU1@mid.uni-berlin.de...
    > Odejmij cztery zera (denominacja) - na dzisiejsze, zostaje jakies 39
    > groszy.
    >
    > Dodaj do tego odsetki za 20 lat - ile by ich nie bylo, wyjdzie pewnie cos
    > w okolicy 50 gr - 1 zl.

    Sądzę, że więcej. Z tym, że ne wiem, czy te środki nie zostały już
    utracone. Odsetki naliczało się kolejno. Pamiętam miesiące gdzieś na
    przełomie lat 80/90 tych, gdy inflacja była na poziomie około 1500%. Wydaje
    mi się, ze najsensowniej będzie udać się do banku z książeczkami i
    postanowieniem o nabyciu spadku i poprosić o przeliczenie. Wypłacą dopiero
    po zaświadczeniu o uregulowaniu podatku. Kwota przeliczona jest potrzebna
    do sporządzenia deklaracji podatkowej. Powinni przeliczenie nawet na piśmie
    dać. Ale Nie będą to jakieś porażająco wysokie kwoty.