  • Data: 2011-04-05 11:25:54
    Temat: Re: Litery niemieckie w dokumentach (UTF-8)
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dK" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4d9a161e$0$2438$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Firankowy potwór" <p...@f...org> napisał w
    > wiadomości news:incu9n$7gm$1@usenet.news.interia.pl...

    > Masz rosyjską... mistrzu... i dowiedz się czegoś ciekawego
    >
    > ą = ??
    > ć = ??
    > ę = ??
    > ł =?
    > ń =??
    > ó = ?
    > ś = ??
    > ż = ?
    > ź = ??

    Czy Ty zażywasz jakieś substancje odurzające przed pisaniem na grupę?
    Przeczytaj jeszcze raz cały wątek, czy do Ciebie w ogóle dociera o czym
    tu mówimy?
    Cały czas nie wychodzimy poza alfabet łaciński, halo tu ziemia!!
    A zamienniki dla polskich kresek i robaczków to stosują najwyżej
    dyslektycy i dysortografowie na zasadzie:
    ą-on/om
    ć-ci
    ę-en/em
    ł-uy